Klantenservice

Bedankt voor uw bezoek aan onze site.

Heeft u vragen of opmerkingen over onze producten dan hopen wij dat u deze met ons wilt delen.

Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van van 09.00 t/m 17.00 uur. 

Per mail kunt u ons bereiken op info@youpack.nl en telefonisch via 0174-638412.

Wij hopen van u te horen!

1 Klantenservice
1.1 Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons op werkdagen bereiken tussen 08:30 - 17:00 uur via 0174-638412

Daarnaast zijn we per email te bereiken via info@youpack.nl 

1.2 Waar zijn jullie gevestigd?

Wij hebben een kantoor op de Aartsdijkweg 23c in Maasdijk. Maasdijk is gelegen in het mooie Westland. 

1.3 Kan ik ook afhalen?

Momenteel bieden wij niet standaard de mogelijkheid om af te halen. Echter kunt u ons altijd bellen via 0174-638412, mogelijk kunnen we een goede oplossing bieden. 

1.4 Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Als u op werkdagen voor 16:00 uur besteld dan wordt uw pakket de volgende werkdag door DHL* bij u aangeboden, mits het product op voorraad is. De actuele voorraad staat bij de producten vermeld, evenals de levertijd. 

 

*Indien u grotere / meerdere pakketten heeft besteld kan dit mogelijk via eigen vervoer worden aangeboden. 

1.5 Heb ik garantie op de bestelde goederen?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook
een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

1.6 Welke betaalopties bieden jullie aan?

U kunt op Youpack uit 3 betaalopties kiezen: 

- Betaling via Ideal
- Vooruitbetaling via bankoverschrijving 
- Achteraf betalen via Billink (optie wordt zichtbaar na het invoeren van de gegevens) 

1.7 Kan ik ook op rekening betalen?

Dit is momenteel niet mogelijk, echter kunt u wel kiezen voor achteraf betalen via Billink. 

2 Producten
2.1 Heeft u een vraag over een product of onze service?

Voor vragen kunt u ons bellen op 0174-638412 of mailen via info@youpack.nl. 

Wij horen graag van u!

2.2 Waar kan ik een afdekzeil voor gebruiken?

Een afdekzeil is multifunctioneel en kan gebruikt worden om goederen tijdelijk af te dekken. Maar deze zeilen zijn ook te gebruiken als (tijdelijke) overkapping en als partytent. Ook kunt u deze zeilen op de camping tegen komen. 

2.3 Zijn er ook zwarte afdekzeilen?

Momenteel hebben wij standaard geen zwarte afdekzeilen op voorraad. Wij hebben echter wel hekwerkzeilen in de kleur zwart, deze zeilen zijn specifiek gemaakt om op standaard hekken te bevestigen. 

2.4 Kan ik tassen ook in kleinere aantallen afnemen?

De afnamen staan per product vermeld, echter kunnen er mogelijk uitzonderingen gemaakt worden. Voor vragen kunt u ons bellen via 0174-638412. Wij horen graag van u!

2.5 Kunnen jullie ook producten bedrukken?

Dit is zeker mogelijk. Van papieren tassen tot complete banners kunt u bij ons terecht. Stuur uw wens naar info@youpack.nl of bel ons via 0174-638412. Wij horen graag van u. 

3 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
3.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Nadat de gewenste artikelen gevonden zijn kunnen deze in de winkelwagen geplaatst worden. Hier krijgt u de keuze om verder te winkelen of de producten te bestellen. Wanneer u kiest voor bestellen dan krijgt u nog een overzicht met de producten die in uw winkelwagen geplaatst zijn, hier kunt u eventueel nog aanpassingen in maken. Wanneer u klikt op bestelling afronden komt u in het bestelscherm waarin u uw gegevens kunt invullen. Hier ziet u ook de bezorgkosten en kunt u kiezen voor een betaalmethode. Momenteel hanteren wij 4 betaalmethode; Ideal, Bancontact, Vooruitbetaling via bankoverschrijving en achteraf betalen via Billink. De laatste optie wordt zichtbaar na het invullen van de contactgegevens. De laatste stap in het betaalproces is het controleren van de gegevens en de order definitief maken door op kopen te klikken. 

4 Klachtenprocedure
4.1 Hoe kan ik een klacht indienen?

Heeft u een klacht over een product of over onze dienstverlening? Dan kunt u hiervan een klacht indienen. Dit kan telefonisch via 0174-638412 of per email naar info@youpack.nl. Wij zullen zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren op uw klacht. Uiteraard zullen wij u een ontvangstbevestiging sturen van uw aanvraag. 

U kunt uw klacht ook voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »